neděle 2. února 2014

Sraz pro nováčky 25. 1. 2013 ~ Olomouc

Když mě Pet-chan požádala, zda bych jí dělala modelku na sraze pro nováčky, souhlasila jsem. Přišlo mi sice malinko divné, že zrovna já, neznámá, neopěvovaná bych měla předvádět oblečení známých, opěvovaných švadlenek, ale co, jednou jsem lolita, nejsem začátečník, tak proč ne.
To jsem ovšem ještě nevěděla...

Ráno jsem dorazila do PD obchůdku jako první. Ve dvou jsme ale dlouho nezůstaly. Silvi, Domi, Raven a Rinako dorazily chvíly po mně a vzápětí se do obchůdku začaly hrnout davy lolitek z celé republiky.
S pár lidmi jsem se seznámila, pár lidí se seznámilo se mnou. Následovala výtahová čtvrthodinka, kterou vyplňovala jízda děsivým výtahem nahoru a dolů, procházení pater a opět jízda nahoru a dolů. Opravdu, kdo by se rád neprojel skleněným výtahem. :3

Kolem oběda jsme se přesunuli do čajovny Kratochvíle, kde jsme se všechny modelky odebraly do salonku v druhém patře. Dokud jsme tam byly jen my čtyři - Raven, já a Silvi s Domi, bylo místa dost, ale pak... Pak přišla Catherine se svými slečnami a obrovským kufrem. Naráz se místnost zmenšila na polovic vzhledem ke krinolíně Chtherine a druhé, kterou vytáhla z kufru. Ale vlezly jsme se. Později jsme všechny byly rády za více rukou ochotných pomoci, vzhledem k snadnosti nasoukání se do některých modelů :3 (občas spíše vysoukání se). Kdyby nás někdo pozoroval, musel by se dobře bavit. Některé chvilky stály opravdu za to... Naučily jsme se za neuvěřitelně krátký okamžik sundat veškeré oblečení a obléknout si jiné.

Možná teď udělám malou reklamu, ale vůbec mi to nevadí. Prví předváděné šaty byly od Madame Muffin. Ano, přesně ty nádherné pivoňkové "kozy ven" šaty, které jsou momentálně k dostání na prodejně PD (Nebo aspoň myslím, že tam zůstanou). Lidičky, pokud budete mít možnost jedny z nich získat, neváhejte. Jsou naprosto úžasné, tvar drží skvěle, pohodlné jsou, budou dobré snad na všechny postavy, jen jedna věc - Nemají zips. Doporučila bych si je nejdříve zkusit. Ale neměl by to být zas takový problém vzhledem k tomu, že je oblíkla i jedna jistá, velice obdařená slečna. :3
Další jsem měla gothic lolitu, kde jsem předváděla noou sukni z budoucí kolekce PD, offbrand a další novou sukni od PD, která byla skvostná.
Potkala jsem se s křehkou figurkou (se kterou jsem se viděla strašně ráda a mrzí mě, že ji nevidím častěji), Raven, Domi, Silvi a další (teď si na všechny nevzpomenu)...
Přitáhla jsem nováčky i jednu nelolitu :3 (kterou ovšem lolita zajímá, tak to nebylo tak těžké :D)... A chtěla bych jim tímto poděkovat, že se nebály a přišly. Možná zjistily, že nejsme 'sebežravá' komunita, jak se na některých (konkrétních) stránkách prezentujeme, ale komunita plná skvělých lidí, kteří nepodlehli dnešnímu davovému šílenství. Děkuji :)


Moc jsem si to s vámi užila, i když jsem se neohřála dlouho. Byla mi pochválena moje sukýnka ... jééé :33 , odnesla jsem si dárek k narozeninám... Úžasný to den :)

Jak já miluju srazy, být mezi lidmi, které mám ráda, a kteří mají rádi to, co já... K nezaplacení!

9 komentářů:

  1. Za názorem na úúúchvatnou sukýnku si stojím *_*. Těším až se příště uvidíme zase na živo :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ^^ ... A já se těším, až uvidím tebe :)

      Vymazat
  2. To růžovovlasé je Nexie :D
    A hrozně Ti to slušelo, Miu.. vůbec jsi nikde neříkala o žádné modelkování s nikým :D a bylo to ohromné překvápko vidět ty fotky :) jsi tak nádherná a ty modeli ti strašně padly :)
    Děkuji za report :3 jsem ráda, že sis to užila a snad se tomu budeš věnovat i nadále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jednou nekomentuju já ^^ ... Ano, je to Nexus a moc jí to slušelo :)
      Neříkala, bylo to takové malé překvapení ;) ... Děkuju moc! :3
      Užila jsem si to, jen to bylo krátké :/ :)

      Vymazat
    2. ... A děkuju za komentář :)

      Vymazat
  3. Ahoj, díky za report od někoho ze zákulisí :-)
    Moc ti to tam slušelo!

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj outfit na fotce je hrozně pěkný, od vlásků až dolů (ta sukně je opravdu úžasná). ^^ Škoda, že jsem byla den předtím do noci v práci, jinak bych přijela taky. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Právě mě mrzelo, když mi Pet řekla, že nedojedeš :/ ... Doufám, že příště dorazíš :)

      Vymazat