úterý 11. února 2014

Tak se opět hlásím ...

 Tak se opět hlásím.
Prázdniny jsem se užila se vším všudy, včetně nemoci a narozenin. Ano, byl to nabitý týden. Dokonce se mi podařilo ušít i reflexní návleky na nohy pro Piškotka, aby nás lépe viděli (A mohli nás lépe sežrat... haha). Už dlouho jsem se chystala ušít si korzet, no a teď se mi to podařilo. Naprosto neplánovaně, ale podařilo. Když ta černá látka a vlizelín se na ně v těch zbytcích tak smáli. No neberte to - látka za 80 Kč, vlizelín za 25 Kč. Na pokus ideál.
Ale prázdniny definitivně skončily a já pomalu zjišťuju, že nesnáším být dlouho na jednom, a pak zase na druhém místě. Proč? Protože se mi úspěšně daří ztrácet veškeré potřebné dráty a jiné vybavení. Momentálně třeba nevím, kde mám drát na připojení mobilu k počítači a sluchátka. O to druhé, by ani tak nešlo, ale ten drát... Ten drát mě pěkně štve. Ono se to nezdá, ale domů je to docela dálka a opravdu se nemůžu večer rozhodnout, že si jen tak zajedu domů pro drát, protože zrovna teď ho nutně potřebuju k přetažení fotek.
Ve škole se zřejmě rozhodli, že nás zničí, ale s tím se dalo počítat. Jen... Kyby se mi tak strašně nechtělo učit. Nejlepší je, když na své narozeniny zjistíte, že zítra píšete písemku, a že toho opravdu není málo.

Dnešní hodina ČJ ... Ztratila jsem se ve výkladu, tak jsem čas využila jinak :)















(Omlouvám se za kvalitu, ale jak jsem psala, nemám dráty. Proto kvalita webkamery)

A Piškotek? Na toho jsem se těšila snad jako nikdy předtím :3. Já to hříbě zbožňuju. Usoudila jsem, že sportovní kariéra není to pravé, za to role cirkusáka by mu šla. Už umí dávat pusu a poklona by mu taky šla. Skákání ho baví, a tak i skáčeme. Sice jiným způsobem, než jsem si původně představovala, ale to nevadí :)
Jiným způsobem je myšleno to, že běžím před ním a on za mnou. Náhodou mě to docela baví :3

Na Piškotkovi sedí moje sestra

"Pusu"  :3 (Ano, Piškotek se velice rád válí :D )



Malé shrnutí posledních dní a vzhůru dolů ...

2 komentáře:

  1. Piškotek je roztomilý. ^^
    A korzet určitě nafoť až budeš mít možnost! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ˄˄ Vyřídím mu to :) ... a taky strašně špinavý :D
      Nafotím, jen co naklepu průchodky na vázání :) ... ale je to opravdu pokus :3

      Vymazat