neděle 11. srpna 2013

Prázdniny neprázdniny, aneb jak to všechno začalo...

Normálně, začínají prázdniny rozdáním vysvědčení, ale jelikož já musím mít něco extra, tak mě prázdniny pořádně začínají až teď. Ano, čtete dobře, třetí týdny před koncem prázdnin, a to ještě né naplno.
Ale začněme od začátku... První týden jsme jeli všichni (kromě zvěřince, který nám opečovávali sousedi) do Chorvatska. Nemám ráda vedro a tak sem v podstatě celý týden jednou denně vlezla do vody a zbytek proseděla s knížkou pod stromem (nezapomeňme na vějíř). 
druhý týden jsem prolenošila :3.
Třetí týden prázdnin jsem nastoupila jako instruktor na koňský tábor k nám do Mořkova. Docela jsem se těšila, i když jsem věděla, že celkovému nervovému vyčerpání se nevyhnu. Znovu, jako minulý rok, jsem chytla turnus plný začátečníků. 
Čtvrtý týden jsem myslela, že si odpočinu pěkně v klidu doma, ale odjela jsem k babičce do Olomouce. To by mi vůbec nevadilo, babičku mám ráda a konec konců u ní budu trávit následující čtyři roky života, kdyby do se do mě nesnažila neustále dostat nějaké jídlo a netahala mě každý den k vodě s tím, že musím přece vidět Bertíčka (náš pes) jak plave. I přes to všechno jí mám ráda tu svoji babičku :) .
Po o hodně menším nervovém odpočinku než jsem myslela, jsem pátý týden opět nastoupila jako instruktor na koně v Mořkově s tím, že jsem měla jak jinak, než samé začátečníky. Abych se přiznala, už mě silně nebavilo každém díťátku zvlášť říkat krok za krokem co má dělat a né jednou ... bylo jich tam 15. (!)
Šestý týden jsem strávila znovu strávila v Mořkově na koních. Tentokrát jako táborník. Dostavila se neodvrátitelná ponorka.

Co jsem si však pořádně užila, to byly večerní hobby závody ve Frenštátě pod Radhoštěm, kde jsme se Singrit vybojovaly 1. a 3. místo v parkuru do 50 cm a 70 cm.

Začíná nám sedmý týden a mě konečně (!) začínají pořádné prázdniny. :)
Zbytek prázdnin si plánuju pořádně užít doma s knížkou, s kamarády,... Pokud by měl někdo zájem a já měla čas, snad bych se i stavila :).

Pozdrav z tábora :)
P.S.: V září mám pro vás překvapení :3 těšte se.

2 komentáře:

  1. To mi připomíná mou dovolenou, kdy jsem dva týdny dělala jen to, co se po mě chtělo a na své záležitosti a rozpracované věci jsem ani nesáhla. XD A zbytek léta - práce, práce, práce. XD
    No, jestli teď v srpnu bude nějaký sraz, rozhodně ti pošlu pozvánku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéšky :) ... Tak to máme stejné, ale já mám aspoň konec léta :3
      Děkuju... budu se těšit :)

      Vymazat