úterý 21. května 2013

Absolvenský koncert ~ 21.5. 2013

Dnes jsem měla další absolvenský koncert, tentokrát z výtvarky. 
Dlouhý týden jsem čekala, než provětrám novou sukýnku od Amber, kterou jsem si koupila na AF. (Opravdu jsem tehdy litovala, že jsem si doma nechala spodničku). 
Docela jsem se těšila, že v našem malinkém městečku zvířím prach a povedlo se. Ohlíželo se po mě spousty lidí... možná kvůli nadýchané sukni, možná kvůli schválně vykukujícím bloomerkám. Kdo ví. :3
Dostala jsem pochvalu od naší Paní učitelky z výtvarky, že mi to sluší, a jde vidět, že těch deset let ve výtvarné výchově při ZUŠ Nový Jičín, nebylo zbytečných. No, posuďte sami. :)





2 komentáře:

  1. Teda... když jsem poprvé toto foto viděla, uplně mě to vyšokovalo, protože to vypadá jako parte... (k dokonalosti chybí jen křížek před datem) XD

    Ale outfit je to krásný, a s těmi růžemi je to dokonalé foto <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) ... A parte? Kdo ví, třeba to jednou z toho bude :D
      Omlouvám se za šoky :D

      Vymazat