sobota 2. listopadu 2013

Halloween!

Nikdy jsem Halloween nijak neslavila, nepřevlíkala se za nic, nebrala ho na vědomí, ale tento rok se to nějak zvrtlo a já zjistila, že je to vlastně skvělá věc! :D
Celé podzimní prázdniny, jsem si říkala, jak se musím učit, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem celé podzimní prázdniny vymýšlela oblečení na dnešní Halloweenský sraz v Olomouci. Opravdu mě to baví a asi začnu více experimentovat. Přes prázdniny jsem si vyrobila malé úžasné dýně z fima, hrozně se mi líbí (nejvíc asi za na kloboučku) :3

Dnešní sraz byl vážně skvělý. Den začal tím, že jsem si asi hodinu pasovala na hlavu miniklobouček, který stále nechtěl držet, ale nakonec se to nějak povedlo. Když jsem pak šla na tramvaj, jedna paní mě pochválila, že mám pěknou masku (lidi, já nemám masku!), jeden řidič kamionu, kvůli mě málem naboural, rozpoutala jsem horlivou debatu v tramvaji plné důchodců (+ dva nevidomí, těm jsem se asi nelíbila, ten mladík vypadal rozhořčeně) a jeden opilec i pochválil onen miniklobouček, se slovy, že něco takového ještě neviděl. Nakonec jsem ale v pořádku dorazila až na vlakové nádraží, kde byl sraz.
Lidí už tam bylo celkem dost, a musím uznat, že všem to moc slušelo. Lidé kolem si toho také všimli a "nenápadně" náš rozrůstající se dav pozorovali. Připomínalo mi to prozření: "Jsou všude kolem nás".
Když jsme se konečně všichni sešli, bylo nás kolem 25 (netuším kolik přesně). Odebrali jsme se pěšky do parku, kde následovalo velké focení, nejdříve u skály (hradeb), pak v altánku, u mauzolea, u dveří, u stromu, ... No, bylo toho hodně, ale myslím, že každý má tolik fotek, že mu to zase na nějakou dobu vydrží.
 Po parku se vytvořily dvě skupinky, jedna se odebrala s Pet-chan do obchůdku PD a druhá šla rovnou do čajovny. Já jsem šla prvně do obchůdku, kde jsem koupila mufinku na Vánoční vílu, ale když se teď na ni tak dívám, tak nevím, jestli si ji ještě nenechám. :3
Pozn.: Někdy v této fázi mě začala ukrutně bolet noha, takové pnutí od stehna až ke kotníku, nepříjemné, ale došla jsem až domů, tak je to dobré.
Po obchůdku zamířila do čajovny i skupinka nákupčích, kde byl cíl dnešního dne. Několik účastníků se odebralo k odchodu chvíli po příchodu, ale jiní (mezi nimi i já) si užívali poklidnou atmosféru až do konce. Ne, opravdu se mi nechtělo odejít, ale čas je tak neúprosný. Bylo mi s vámi dobře. :)

Děkuju moc za krásnou sobotu :)

P.S.: Fotky dodám později, zatím žádné nemám...


Žádné komentáře:

Okomentovat